سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

 

** در این نوشته آهوان استعاره از مردمان قدیم است که صبح های جمعه، با اسب های زین کرده و سلاح های آماده به بیابان ها می رفتند تا شاید مولایشان را ببینند و در رکابش باشند؛ و اینچنین انتظار عملی را به شیوه ی عصر خود تمرین می کردند. باشد که ما هم... **

یا بقیه الله فی الارضین

ندیده ام، فقط شنیده ام زمانی نه چندان دور همه چیز به گونه ای دیگر بود.

شنیده ام زمانی نه چندان دور و جایی نه چنان دور، بلکه در همین حوالی اتفاقی بزرگ افتاد: "آهوهای این حوالی همه خود در پی صیاد بودند."

و این نه افسانه بود، نه خیال، واقعیتی بود که اتفاق افتاد.

شنیدم پدرم می گفت:

آهوان شب ها به تضرع و روزها سر بر خاک های بیابان می نهادند و چشمان گریان و منتظرشان را به جاده می دوختند که بیایی . هیچ کس باور نمی کند، حتی آنان که به چشم خود دیدند، که صید در پی صیاد می شتافت.

و هر بار که می آمدی، آهوان صورت بر خاک نهاده و التماس کرده بودند که نگاهشان کنی.

پدر گفت : صیاد آنقدر مهربان و دوست داشتنی بود که هر چه جراحت و زخم بود از آهوان دوا می کرده است!

اما اکنون که دیگر نمی آیی، نمی دانم هنوز هم آن همه آهوی شیدا داری که سر به راحت بنهند و منتظر آمدنت باشند؟

آهوی چشم به راه...

هر چه هست خدا کند که خیلی زود بیایی تا ما هم
مثل آن آهوان عاشقت شویم، هر چند که برای عاشقی قدری دیر شده است، به اندازه ی تمام سال های غربتت... .



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 86/11/26 :: ساعت 11:6 صبح)


    سرب بیش از حد در روژلب های موجود در بازار

    روژلب باعث اختلال در یادگیری

    بیش از دو سوم روژلب های موجود در بازار دارای میزات بالائی از سرب هستند که استفاده از آن ها برای سلامت زنان خطرناک است. این نتیجه تحقیقی است که مرکز نظارت بر مواد و لوازم بهداشتی در آمریکا منتشر کرده است. نام های شناخته شده ای چون "کاور گرل" ، "لورآل" و "کریستین دی یور" در زمره مارک های معروفی هستند که میزان سرب موجود در روژلب آنها 3 برابر میزان استاندارد و مجاز می باشد. به گزارش خبرگزاری رویترز 31 مارک معروف در این آزمایش تست اندازه مجاز سرب ناموفق بیرون آمده اند. وجود سرب بیش از حد در روژلب می تواند موجب بروز اختلالات در یادگیری و تکلم شود.


    به دنبال انتشار این خبر، در چند شهر آمریکا از جمله بستن، نیویورک، شیکاگو و واشنگتن، روژلب های موجود در فروشگاه ها جمع آوری شده است. با این وجود نه مرکز دولتی نظارت بر بهداشت غذائی و داروئی آمریکا و نه کمپانی های سازنده این لوازم آرایش، هیچگونه اقدامی جهت توقف تولید و یا احیانا جمع آوری نمونه های موجود در بازار داخلی آمریکا و بازار جهانی نکرده اند.


    منبع خبر: پایگاه شنیدار

  • معلوم الحال مجهول الهویه ( یکشنبه 86/11/7 :: ساعت 9:36 صبح)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج