سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصاویری از پوشش زنان در سواحل آمریکا در توییترش نوشت:

 

 

 

 



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( یکشنبه 97/4/24 :: ساعت 12:5 عصر)


     اینستاگرام به عنوان رسانه‌ای تصویرمحور، تأثیرات مخرب بسیاری نسبت به سایر همنوعان خود بر سلامت ذهنی کاربران داشته است. اینستاگرام در طول مدت ظهورش به عنوان یک شبکه اجتماعی، توانست مخاطبان زیادی به‌ویژه در میان جوانان را به خود جذب کند. امکانات ویژه‌ای که این شبکه برای کاربران خود ایجاد کرد سبب شد تا امروزه بیش از 700 میلیون کاربر، مخاطب این شبکه شوند. ایران نیز با بیش از 6 میلیون کاربر در رتبه هفتم جهان در استفاده از اینستاگرام قرار دارد.

    اینستاگرام
    این حجم بالای کاربران  نظر کارشناسان و محققان را به خود جلب کرد. تاکنون تحقیقات و بررسی‌های بسیاری در این مورد انجام شده است. کارشناسان بسیاری در تحلیل ابعاد مختلف این شبکه اجتماعی، نظرات قابل تأملی ارائه کرده‌اند. در همین راستا انجمن سلطنتی بهداشت عمومی انگلیس به تازگی تحقیقات ویژه‌ای را در مورد اینستاگرام انجام داده که طی آن این شبکه اجتماعی را به عنوان مضرترین رسانه در قیاس با رسانه‌های دیگر از قبیل فیسبوک، یوتیوب، اسنپ چت و غیره معرفی کرده است.

    اینستاگرام

    زنان بیش از سایر کاربران در معرض ابتلا به اختلالات و آسیب‌های روانی هستند


    بر مبنای گزارش این انجمن، اینستاگرام تأثیرات سوئی بر سلامت روان و ذهن کاربران دارد. این انجمن در تحقیقاتی که بر روی 1500 کاربر با میانگین سنی 14 تا 24 سال انجام داد، چنین برآورد کرد که جوانان به‌خصوص زنان بیش از سایر کاربران در معرض ابتلا به اختلالات و آسیب‌های روانی هستند. از آنجا که هیچ نظارت و فیلترینگی بر این شبکه وجود ندارد، کاربران به‌راحتی هر تصویر و ویدئویی را منتشر کرده و آن را با فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارند که همین امر تبعات بسیاری را در پی داشته است.

    نکته بسیار مهمی که شاید غالب کاربران اینستاگرام از آن آگاه نباشند تأثیر ماندگار و اعجاب انگیزی است که بر ذهن افراد دارد. هر تصویر معادل هزار کلمه است و مدت زمانی قریب به چهل سال در ذهن انسان باقی می‌ماند و همانطور که گفته شد تصاویر بدون هیچ نظارت و محدودیتی در صفحات شخصی افراد منتشر می‌شود. گاهی در میان آنها پست‌هایی به اشتراک گذاشته می‌شود که سبب ایجاد هیجان و تحریک ذهن و ترشح هورمونی به‌نام سروتونین  (هورمون لذت و سرخوشی ) شده و کاربران را به سوی تماشای چندباره تصاویر مشخصی سوق می‌دهد. و اینجاست که بحث تأثیر روانی پیش می‌آید.

    در این میان  زنان و دختران جوان با مشاهده تصاویر فتوشاپی و تغییر یافته دوستان خود در صفحات شخصی‌شان بدون آنکه متوجه باشند دچار نوعی اضطراب، انزوا و سرخوردگی می‌شوند. تحقیقات نشان داده است که افراد معمولا در این شبکه با انتشار تصاویر و پست‌های غیر واقعی تلاش می‌کنند تا وجهه مثبتی از خود نشان دهند و کاربران دیگر در مقام قیاس برآمده و وقتی آنها را با خود مقایسه می‌کنند اعتماد به نفسشان را از دست داده و تلاش می‌کنند با نزدیک کردن خود به این افراد و آنچه مشاهده می‌کنند بخشی از این خلا ناشی از یک فریب بزرگ را جبران کنند.

    در برخی موارد حتی تأثیرات مخرب این شبکه فراتر رفته و به سطح جامعه کشیده می‌شود. مثلا یکی از مسائلی که طی یک برهه زمانی بسیار فراگیر شده بود کمپینی به نام «بچه پولدارها» بود که طی آن عده‌ای با به اشتراک گذاشتن عکسها و ویدئوهایی از خودروهای لوکس در کنار ویلاهای آنچنانی و یا لوازمی که حاکی از تجمل و رفاه بسیار است، ضمن خودنمایی که نتیجه خلا ناشی از عدم اعتماد به نفس بوده، فالوورهای خود را تحریک به داشتن این امکانات از هر راه ممکن می‌کردند. چه بسا افرادی که حاضر می‌شوند برای رسیدن به این درجه، به هر قیمتی تلاش کنند که البته بدترین راه که به ظاهر ساده‌ترین است را انتخاب می‌کنند. راه‌هایی مانند سرقت، کلاهبرداری و حتی گاهی قتل که قطعا آسیب بزرگی را متوجه خود و جامعه می‌کنند.

    اینستاگرام

    اینستاگرام

    اینستاگرام

    اعتیاد به  اینستاگرام  سخت‌تر از اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی

    کارشناسان و محققان انجمن سلطنتی انگلیس، ضمن اشاره به نکات ذکر شده، خاطر نشان کردند هدف از این تحقیقات آگاه سازی افراد درباره واقعیت امر و ارتقا سلامت ذهنی و روانی استفاده کنندگان است. آنها درخصوص تصاویر غیر واقعی منتشر شده در اینستاگرام توسط کاربران  بر این اصل تاکید دارند که اگر اینستاگرام حاضر به حذف امکان فتو شاپ و یا مسدود سازی نیست، حداقل می‌تواند شرایطی را فراهم آورد که کاربر متوجه عکس تغییر یافته شود. مثلا آنها را نسبت به عکس فتوشاپ شده مطلع سازد.

    نتیجه این تحقیقات نشان داد که این شبکه اجتماعی بر ظاهر افراد و نیز الگوی خواب آنها تأثیر مستقیم دارد و سبب ایجاد بیماری «فومو» یا همان ترس از دست رفتن می‌شود. همین سبب شد تا این انجمن به طور جدی این مسأله را دنبال کند و راه چاره‌ای برای آن بیاندیشد. اینکه جوانان در این شبکه درگیر چه موضوعاتی می‌شوند چندان مهم نیست، دغدغه و هدف اصلی مدت زمان درگیری جوانان است. اهمیت موضوع وقتی روشن می‌شود که از این کاربران به عنوان اولین نسل  رسانه‌های اجتماعی یاد می‌شود که قرار است آینده جهان را در دست بگیرند. ناگفته نماند که به اقتضای رشد سریع تکنولوژی باید جوانان با نحوه به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی آشنا شوند تا بتوانند خود را با دنیای امروز تطبیق دهند اما آنچه اهمیت دارد اینکه طبق  گفته کارشناسان اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار بیشتر و سخت‌تر از اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده و تأثیرات بدتری نیز دارد تا جائیکه کاربران با تمام موجود در خود احساس بدبختی می‌کنند.

     

    اینستاگرام
     
    گزارش از مهدیا جوهرپور
     
    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


  • معلوم الحال مجهول الهویه ( چهارشنبه 97/4/6 :: ساعت 9:0 عصر)


    عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه آلودگی هوا و کیفیت زندگی از ریزفاکتورهای بروز سرطان به شمار می‌رود، گفت: علی‌رغم شیوع سرطان سینه، آمار این بیماری در زنان ایرانی کمتر از زنان غربی است.

    ناهید نفیسی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با سرطان سینه اظهار داشت: این سرطان جزو یکی از سرطان شایع در میان زنان بوده است اما با این وجود درگیری زنان ایرانی با این سرطان کمتر از زنان غربی است.

    وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها آمار ابتلا به سرطان سینه در ایران 30 در 100 هزار بوده است در حالی که این رقم در کشورهای اروپایی 120 در 100 هزار و در آمریکای شمالی 90 در 100 هزار است.

    عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: خوشبختانه امروزه اساتید برجسته‌ای در حوزه تشخیص و درمان سرطان سینه در ایران فعالیت می‌کنند و آمار این سرطان در کشور رو به افزایش است ولی افزایش شیب ‌آن همچون سایر کشورها بوده به طوری که در مقایسه با آلمان و ایتالیا که جمعیتی مشابه ایران دارند، ایران شیب کمتری در این سرطان دارد.

    نفیسی با اشاره به اینکه سالانه در ایران 10 هزار نفر مبتلا به این سرطان می‌شوند، گفت: آمار مبتلایان به صورتی بوده که زنان جوان امروزه بیشتر درگیر این سرطان شده‌اند؛ البته بخشی از این موضوع به این دلیل بوده که ایران کشوری جوان است لذا سرطان در جوانان نیز بیشتر مشاهده می‌شود.

    این جراح سرطان سینه خاطرنشان کرد: ‌آمار جهانی مبتلایان زیر 40 سال 6 درصد است ولی در ایران 25 درصد است.

    عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تغذیه ناسالم، آلودگی هوا، کیفیت زندگی، ازدواج دیرهنگام و شیر ندادن نوزاد از عوامل مهم در بروز این سرطان به شمار می‌رود بنابراین تا حدود زیادی می‌توان از آن پیشگیری کرد.

     

    پی‌نوشت: برخلاف تصور رایج، اینگونه نیست که در همه ی زمینه ها از غرب عقب تر باشیم بلکه اگر بدون خودباختگی و منفی نگری نگاهی به آمارها بیاندازیم خواهیم دید شاخص های زیادی وجود داره که وضعیت کشور ما در اون زمینه ها از بسیاری از کشورهای مدعی بهتره. کاش همیشه فقط نیمه ی خالی لیوان رو نبینیم تا دچار سرخوردگی و یأس کاذب نشیم؛ که بدترین مانع پیشرفت هر کشوری تزریق روحیه "ناامیدی و نرسیدن" به مردم اون کشوره.



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 96/11/27 :: ساعت 1:10 صبح)


    خبر کوتاه و بهت آور بود:

    ‏دختری 15 ساله در انگلیس که در ایستگاه قطار مورد تجاوز قرار گرفته بود وقتی از مردی تقاضای کمک کرد، توسط او هم مورد تجاوز قرار گرفت.

     

    منبع:

    http://www.telegraph.co.uk/news/2017/07/27/girl-15-raped-rail-station-suffers-second-attack-flagging-man/

     

    چهره ی واقعی و بی روتوش غرب «متمدن»! رو باید از لابلای این خبرهای تلخ دید، نه در فیلمهای ژیگولی هالیوودی و یا مستندهای غیرمستند امثال شبکه من و تو! که همه چیزو گل و بلبل نشون میدن.



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 96/5/6 :: ساعت 12:8 عصر)


    شوخی نامتعارف دونالد ترامپ با زن رییس جمهور فرانسه؛ ترامپ خطاب به امانوئل مکرون گفت: چه هیکل خوبی داره.

     

     

     

    آنهایی که می گویند در خارج که حجاب آزاد است مردها نظر بد به زنها ندارند خوب این فیلم را را ببینند. حتی نسبت به پیرزن 60 ساله هم نظر سوء دارد!



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 96/4/23 :: ساعت 12:10 عصر)


    ایوانکا ترامپ به همراه سه فرزندش


    +‏نظرت راجع به یه زن 35ساله که 3تا بچه داره چیه؟

    _ یا دهاتیه یا اُمل

    +میدونی ایوانکا ترامپ(دختر ترامپ) هم 35سالشه 3 تا بچه داره؟

    _ هیچی دیگه بگذریمگیج شدم

     



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 96/2/7 :: ساعت 9:4 عصر)


    بانوی روان‌شناس اهل کشور ایتالیا که روز چهارشنبه به اتفاق همسرش برای نخستین بار به حرم امام رضا (ع) وارد شده بود، با حضور در مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی و گفتن شهادتین؛ مسلمان شد و مذهب شیعه را برگزید.

    "رکسانا النا نگرا" بانوی 38 ساله ای است که در "رم" پایتخت کشور ایتالیا زندگی می کند و برای نخستین بار به ایران آمده تا با حضور در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شود.

    همسر وی "قادر مفتوحی" ایرانی، اهل استان آذربایجان و مقیم ایتالیا است.وی به تازگی با رکسانا آشنا شده و این آشنایی و مسلمان بودن وی منجر به ازدواجش شده است.

    به گفته آقای مفتوحی؛ رکسانا علاوه بر زبان مادریش؛ به زبان های فرانسوی و اسپانیایی مسلط و تا حدودی به زبان های عربی و فارسی آشناست؛ وی یک روان شناس است که مدرک پروفسوری خود در این رشته را از دانشگاه فرانسه گرفته و در حال حاضر در دانشگاه رم در رشته جامعه شناسی تحصیل می کند.

    رکسانا النا نگرا

    وی گفت که همسرش فرد نیکوکاری در رم می باشد و تاکنون حضانت چند کودک فقیر اهل کشورهای آفریقایی را پذیرفته و بخشی از اموال خود را به نیازمندان در رم هدیه کرده است.

    این بانوی ایتالیایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر علت مسلمان شدنش گفت: من در علم روان شناسی فعالیت های تحقیقاتی زیادی انجام دادم و از این طریق با ادیان دیگر و دین اسلام آشنا شدم.

    النا نگرا افزود: پیشتر مسلمانان را کسانی می دانستم که با بستن بمب به خود، انفجاری ایجاد می کنند و نمی دانستم که اسلام واقعی چیست یا مسلمانی کدام است؟

    وی بیان کرد: من به مدت یک سال درباره کل پیامبران، زندگیشان و کتاب آسمانی آنان مطالعه کردم و این مساله را دریافتم که همه پیامبران در دعوت مردم به دیانت یک روند تکاملی را طی کرده و همه آنان به مردم می گفتند که "خداوند یکی است و رعایت تعلیمات دینی برای با خدا بودن ضرورت دارد."

    وی اظهار کرد: با این حال هنوز شناخت کاملی نسبت به دین اسلام نداشتم تا اینکه یکی از بیمارانم قصد داشت سیگار کشیدن را ترک کند؛ و از آنجا که تنها می توانست به زبان عربی صحبت کند، نتوانستم با ارتباط گرفتن مطلوب با وی، روند درمانی خوبی را در پیش گیرم.

    النا نگرا گفت: در رم در کلاس های دوره آموزشی زبان عربی شرکت کردم تا این زبان را بیاموزم؛ روزی یکی از دوستانم من را دعوت به دیدن از مسجدی در رم کرد و من هم چادری بر سرم گذاشتم و وارد بزرگترین مسجد قاره اروپا شدم.

    وی بیان کرد: وقتی برای اولین بار وارد مسجد شدم، فقط دیوارهای روشن و فرش را دیدم و هیچ چیز جذاب دیگری به چشمم نخورد تا اینکه فردی در حال نماز توجه ام را جلب کرد؛ وقتی خوب به حرکات وی نگاه کردم متوجه شدم که تمام علم انرژی درمانی که سالها درباره آن مشغول یادگیری بودم؛ در حرکات این فرد متجلی است.

    این بانوی ایتالیایی گفت: احساس می کردم آن فرد هنگام نماز همه روزنه های انرژی اش در حال فعال شدن است و من طبق آن چه فرانسوی ها به من یاد داده بودند، به مدت چهار سال تمرین کردم تا با انجام حرکاتی؛ انرژی درمانی را انجام دهم اما دیدم این فرد سه مرتبه در روز با خواندن نمازهای یومیه انرژی درمانی را به طور کامل انجام می دهد و در مدت زمان کوتاه همه انرژی های خود را فعال می سازد.

    وی افزود: تنها تفاوت تمرین های انرژی درمانی من با نماز خواندن آن فرد در این بود، که خدایی در تمرین های من وجود نداشت لذا تصمیم گرفتم در نماز جمعه آن مسجد شرکت کنم و آنجا بود که برای نخستین بار نماز خواندن را یاد گرفتم و آن را بجا آوردم.

    وی بیان کرد: به مدت یک ماه به شیوه سنی ها نماز خواندم و دریافتم که نماز خواندن تمرینی از سوی خدا برای به آرامش رسیدن بشر است و هیچ شکی در درست بودن کارم نداشتم؛ بعدها فهمیدم که در دین اسلام تقسیم بندی به نام شیعه و سنی وجود دارد و درباره این مساله و علت این تقسیم بندی تحقیق کردم.

    این بانوی ایتالیایی گفت: در تحقیقاتم یقین پیدا کردم که پیامبر اسلام در انتخاب جانشین برای خود کار درستی انجام داده و برای من روشن شد حق با چه کسی است، لذا تصمیم گرفتم شیعه شوم.

    النا نگرا گفت: همیشه دعا می کردم خداوند به من همسری نزدیک به خودش را عطا کند؛ زیرا کسی که به خدا احترام بگذارد به من نیز احترام خواهد گذاشت لذا "قادر" را همسر مناسبی برای خود یافتم.

    وی افزود: اکنون چندین سوره بزرگ از قرآن کریم را حفظ کرده ام و می توانم آیات را صحیح تلفظ کنم، خواندن آیات قرآن و نماز بسیار برای من آرامش بخش است و یک تمرین انرژی درمانی فوق العاده به شمار می رود.

    وی بیان کرد: اولین بار است که به حرم مطهر رضوی می آیم و خوشحالم که در این مکان به دین اسلام مشرف می شوم.

    به گزارش رکنا، مراسم تشرف این بانوی ایتالیایی در مرکز مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد و پس از مسلمان شدن این بانو؛ به وی یک جلد قرآن کریم و چند کتاب مذهبی هدیه شد.

     



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 95/10/23 :: ساعت 5:7 عصر)


    کفش پاشنه‌بلند با تمام مشقاتش از محبوبیت بالایی بین خانم‌ها برخوردار است. در صنعت مد هم هنوز بسیاری به این نوع کفش‌ها اعتقاد دارند.

    به گزارش فرادید*، پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند به سلامت پا آسیب می‌رساند و نباید آن‌ها را هر روز پوشید. کفش‌های پاشنه بلند به دلیل ایجاد تغییر در فرم پا می‌توانند به قوزک، مچ و پشت پا آسیب‌های غیر قابل جبرانی برسانند. اگر شما هم جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که به این نوع کفش‌ها علاقه‌مند هستید، پس بهتر است کمی هم در مورد آسیب‌های آن بدانید.

    کفش پاشنه بلند، به چه قیمتی؟
    کفش پاشنه بلند هر چقدر هم که ارزان باشد، شما قیمت زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید؛ چرا که بهای آن را با از دست رفتن سلامتی خود می‌پردازید. مچ، قوزک و پشت پا از آسیب‌های وارده در امان نیستند. مضرات پوشیدن کفش پاشنه بلند به مراتب از فواید آن بیشتر است.

    آسیب هایی که خانم ها باید بدانند

    درد مفصلی شدید
    اگر کفش‌های پاشنه بلند را زیاد بپوشید، به مفاصل خود آسیب‌های جدی وارد کرده‌اید. دلیل آن چیست؟ پاشنه‌ی این کفش‌ها ضربه نوعی ضربه‌گیر نیستند، بنابراین با هر گامی که برمی‌دارید تمام ضربات وارد شده مستقیم به مفاصل شما وارد می‌شود. علاوه بر آن، پاشنه‌های کفش‌های پاشنه بلند امکان چرخش را برای شما مهیا نمی‌سازد، زیرا شما فقط باید با آن مستقیم راه بروید. مچ پا نیز نمی‌تواند به درستی خم شود، به همین دلیل مفاصل تمام فشار را تحمل خواهند کرد.

    درد در پایین کمر
    آیا تاکنون دقت کرده‌اید که قسمت پایینیِ کمر پس از پوشیدن کفش پاشنه بلند درد می‌گیرد؟ آیا تاکنون از خود دلیل آن را پرسیده‌اید؟ دلیلش این است که پاشنه‌ها لگن را کمی به جلو کشانده و بر کمر فشار وارد می‌کند. نتیجه آن نیز چیزی نیست جز درد.

    درد در تاندون آشیل
    اگر به طور مرتب از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید، زردپی یا همان تاندون آشیل کمی کوتاه‌تر می‌شود. دلیلش نیز فرم نامناسب پا است، زیرا به ماهیچه‌ها و تاندون‌ها فشار می‌آورد. نتیجه این حالت فکر می‌کنید چیست؟ زمانی که با شیب صاف پا راه می‌روید، احساس درد می‌کنید.

    پیچ خوردن پا
    احتمال پیچ خوردن پای خانم‌هایی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند از افرادی که کفش معمولی می‌پوشند، بسیار بیشتر است. دلیلش نیز توزیع ناهموار وزن بر روی مچ و قوزک پا است. به همین دلیل ممکن است پای این دسته از افراد راحت پیچ بخورد.

    ناخن فرورفته
    ناخن فرورفته واقعا دردناک است و کفش‌های پاشنه بلند به بروز این اتفاق کمک می‌کند. کفش‌های پاشنه بلند فشار را بیشتر بر روی انگشت کوچک و بزرگ پا متمرکز می‌کند و به همین دلیل ممکن است ناخن به سمت داخل رشد کند.

    اگر تمام این موارد را خوانده‌اید، حالا شاید بهتر باشد در مورد پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند تجدیدنظر کنید. با این کار، مچ پا، قوزک و کمرتان نیز از شما تشکر خواهند کرد!

    منبع: healthyfoodhouse.com

     



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 95/9/12 :: ساعت 11:41 صبح)


    به نظر خیلی از مردان، هیچ چیز زیباتر از صورت طبیعی زنان نیست و این سلیقه حتی در یک دانشگاه انگیلسی بررسی شده است.
    محققین با گرفتن عکس از زنان قبل و بعد از آرایش و نشان دادن آنها به شرکت کنندگان در تحقیق، پی برده اند که همان زنان بدون آرایش جذابتر شناخته شده اند.

    اجازه دهید دلایلی که بر طبیعی بودن و آرایش خیلی کم وجود دارد را با هم مرور کنیم:

    - اعتماد به نفس
    زنانی که با غرور تمام صورت خودشان را به همان شکل طبیعی نگه می دارند از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند و از نظر Craig Malkin معلم روانشناسی دانشکده پزشکی هارواد ، اعتماد به نفس، باعث جذابتر شدن زنان می شود.

    - فروتنی
    دکتر محقق روانشناسی Alex Jones از دانشگاهی در پنسیلوانیا اذعان می کند که از دید مردم، زنان بی ارایش یا کم آرایش خاکی و فروتن هستند. یکی از شواهد منطقی این است که مردم می گویند فردی که وقت کمتری برای جلوه خود تعیین می کند احتمالا از خودخواهی کمتری برخوردار است.

    - زیبای طبیعی
    یکی از نشانه های غریزی که مردان را مجذوب خود می کند سلامت زنان است. رنگ طبیعی گونه ها و چشمان آرام و لب های خندان ملاک های طبیعی برای زیبای زنان هستند.

    - ماجراجو و پر تحمل بودن
    زنانی که از نشان دادن لکه و پیس ها و همیشه صد در صد مرتب و کامل نبودن، نمی هراسند نشانه خوبی از روبرو شدن با سختی ها، اهل ماجراجوی و همسفر خوب بودن را بروز می دهند.

    - درخشش شخصیت
    تجربه بعضی زنان نشان داده است که تماس شان با جمع وقتی که آرایشی ندارند تمرکز خودش و بقیه را بر روی شخصیتش ایجاد می کند و این فرصتی است برای آنها که از شخصیت خاصی برخوردارند تا بدرخشند.

    - نجیب تر
    محقق روانشناس دکتر رابرت بوریس از دانشگاه Northumbria انگلیس می گوید آرایش سنگین در وهله اول زنان را از نظر جنسی مورد قضاوت قرار می دهد و به نظر می رسد زنان با آرایش خیلی کم، معصوم و نجیب تر به نظر می رسند. به گفته وی، مردان طوری شخصیت شان تحول یافته است که به دنبال شریک زندگی برای طولانی مدت هستند برای همین طبیعی بودن و سادگیِ آرایش را به طور غریزی و ناخودآگاه به ماندگاری و تعهد زناشوی ربط می دهند.

    منبع : جام نیوز



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 95/7/29 :: ساعت 7:7 عصر)


    شهید عبدالحسین برونسی

    جهیزیه ی فاطمه حاضر شده بود. یک عکس قاب گرفته از بابای شهیدش را هم آوردم. دادم دست فاطمه. گفتم: بیا مادر! اینو بگذار روی وسایلت.

    به شوخی ادامه دادم: «بالاخره پدرت هم باید وسایلت رو ببینه که اگر چیزی کم و کسری داری برات بیاره.»

    شب عبدالحسین را خواب دیدم. گویی از آسمان آمده بود؛ با ظاهری آراسته و چهره ی روشن و نورانی. یک پارچ خالی تو دستش بود. داد بهم. با خنده گفت: «این رو هم بگذار روی جهیزیه ی فاطمه.»

    فردا رفتیم سراغ جهیزیه. دیدیم همه چیز خریده‌ایم، غیراز پارچ!


    راوی: همسر شهید عبدالحسین برونسی



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( شنبه 94/12/15 :: ساعت 10:24 عصر)


    <      1   2   3   4   5   >>   >

    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج